Kunden har ordet

Hera Døtrenes Krisecenter er en selvejende institution, som skaber et sikkert og rart bosted for voldsramte kvinder og deres børn.

DC Kontormøbler A/S havde fornøjelsen at samarbejde med personalet omkring indretningen og leveringen af flere forskellige møbeltyper, som skulle tilgodese både personalet og familierne. Der blev brugt meget energi på at finde de helt rigtige materiale-sammensætninger, for en holdbar kvalitetsløsning, til en krævende opgave.

Annette Hyldgaard, Leder af institutionen, siger således om forløbet:

“Da vi flyttede til større lokaler og skulle indrette dels kontorer og dels fællesrum, mødte vi en høj grad af service og sparring i hele forløbet.

Fleksibilitet, tillidsfuld dialog og højt informationsniveau var det, vi oplevede i hele processen fra det første indretningsmøde og frem til slutningen, hvor møbler, skabe og tavler på bedste vis blev sat op.

Vi er meget tilfredse og kan kun anbefale DC Kontormøbler til andre”.

Kontakt os, hvis du vil vide mere, KLIK HER !

Intrum Justitia er Europas førende kreditstyringsvirksomhed.

Virksomheden hjælper mange typer virksomheder med professionel inddrivelse af tilgodehavender.

DC Kontormøbler A/S har både stået for større møbelleverancer, samt den løbende service af en virksomhed i vækst.

HR Manager, Johanne Dandanell, siger således:

Vi oplever en fantastisk god service fra DC Kontormøbler. Ved forespørgsler svarer de altid hurtigt tilbage – stort set altid samme dag – og har vi behov for et prøveeksemplar kan det altid lade sig gøre, og de kører gerne forbi med det.

Vi har netop været igennem en større udskiftning af vores møbler og det blev håndteret smidigt, effektivt og stort set uden gene for vores daglige drift. Resultatet er blevet så flot og det skyldes i høj grad den gode vejledning vi har fået fra DC Kontormøbler. Vi kan derfor varmt anbefale DC Kontormøbler til andre.

Kontakt os, hvis du vil vide mere, KLIK HER !

Bluegarden er virksomheden bag bl.a. Dataløn og Multiløn.

Begge brands er blandt Danmarks mest udbredte produkter inden for løn- og personaleadministration.

DC Kontormøbler A/S har i tidens løb, leveret mange arbejdspladser til virksomheden, på de forskellige lokationer i Danmark.

Domicilchef Preben Larsen, siger således:

”Normalt vælger man leverandør ud fra pris og kvalitet. Vi gør det hellere omvendt. For os er kvalitet særdeles vigtig – og kvalitet forstået bredt, så det også omfatter for eksempel leveringsstabilitet, og at en aftale er en aftale.

Vi kan garanteret købe kontormøbler billigere et andet sted, men vi stoler 110 {6631384e6877ea7ff0cf4937d25db9331e152e3d0e25f7c6f5a986f6a7ad09d3} på DC Kontormøbler.

Udover god kvalitet får vi også en fantastisk service. Det er et mindre firma, og det giver fleksibilitet.

Ligegyldigt hvad vi ringer om, så sørger de for at ordne det. De lægger både omhu og omsorg i samarbejdet. Den service betaler vi gerne lidt ekstra for, og det gør samtidig livet lidt nemmere for mig.”

Kontakt os, hvis du vil vide mere, KLIK HER !

Scantago ApS forhandler og servicerer produktions- og testudstyr til farmaceutiske og bioteknologiske virksomheder.

DC Kontormøbler A/S er fast leverandør for alle typer af inventar, både specielt fremstillede møbler og standard kontormøbler.

Adm. Direktør, Tony Christensen, siger således:

Altid super god service og altid med et positivt og friskt bud, på løsninger til kontormøbler og indretning af kontorer mm.

Samarbejdet er langvarigt, netop fordi vi altid oplever ekstraordinær god rådgivning og service. Konsulenten går lidt længere mht. at forstå vores ønsker/behov.

DC kontormøbler kommer på besøg for dialog om ønsker/behov, og der kommer altid noget positivt ud af dialogen, uagtet at behovet ikke altid er større ny-indkøb, men måske kan opgaven klares med mindre justeringer og tilpasninger af eksisterende indretning – det er langsigtet kundepleje fra DC kontormøbler.

Kontakt os, hvis du vil vide mere, KLIK HER !

Vores kunder er vores bedste markedsførings-platform.

Når man skal vælge en ny leverandør til huset, er det vigtigt at høre hvad andre har oplevet før. Det giver tryghed at kunne læse en god kunde-anmeldelse og vi mener at kunne leve op til de flotte ord, herover.

Vores mest effektive markedsføring er i virkeligheden vores kunder, som ofte skaber nye relationer for os, baseret på deres egne gode erfaringer med DC Kontormøbler A/S. Vi har i tæt på 30 år, baseret vores forretning på vores gode rygte, og bl.a. at vi ikke lover mere end vi kan holde. Vi behandler vores kunder godt og respektfuldt, dét giver altid fuld valuta den anden vej. Også når ting kikser for os, som det naturligvis også gør, engang i mellem.

Vores tilgang til netop reklamationer er at du som kunde i første omgang skal have løst den situation der er opstået, uanset hvem der måtte bære ansvaret. Din forretning skal køre videre og så kan vi bagefter i ro og orden, finde en udvej i fællesskab, som er rimelig for begge parter. Vi har vundet meget tillid, ved vores generelle håndtering af forsinkede leverancer og skadede varer, som er forekommende i enhver virksomhed, der har at løbende vareflow.

Kontakt os, hvis du vil vide mere, KLIK HER !