Obs! vi tilbyder en forskellig service alt efter om du handler i webshoppen eller har en fast samarbejdsaftale med os.

Vi leverer og monterer

Når du samarbejder med DC Kontormøbler A/S, er det naturligt at vi kan løse hele opgaven, fra du bestiller, til du eller dine kollegaer kan tage møblerne i brug – uden du behøver at foretage dig andet end at tage telefonen, når vores logistik kontakter dig for endelig leveringsaftale.

En typisk proces starter med en ordrebekræftelse til dig indenfor 24 timer fra din ordreafgivelse, hvor du kan se den leveringstid vi forventer. Vi lever af tilfredse kunder og går langt for at hjælpe den enkelte. Læs tidligere referencer her.

Montering

Montage er som udgangspunkt inkl. i prisen, eller vil altid fremgå tydeligt af tilbud (eks. vægmontering) og udføres af vores egne montører og fra egne biler. 80% monteres fra eget værksted før levering, dette sikrer et minimum af fejl ved levering.

Der skal blot være ryddet når vi kommer med møblerne, så klarer vi resten og bortskaffer emballagen miljørigtig.

Lagervarer

For de Hæve sænke borde eller kontorstole vi har på lager i København, vil vi i nogle tilfælde kunne tilbyde hurtig levering, nogle gange fra dag til dag. I disse situationer, har vi glæde af at have vores egne montører, varebiler og lager, så vi kan være fleksible om at løse dit akutte møbel behov. Vi kan også i andre situationer aftale, at du kan hente varerne på vores lager i Ishøj, tæt på motorvejsnettet i København. Kig gerne forbi og se vores flotte showroom, vi er her alle hverdage i åbningstiden.

Bestillingsvarer eller special-inventar

Er dine nye kontormøbler ikke på vores lager i København, skal vi hjemtage fra fabrik. Samtidig kan din nye indretningsløsning indeholde flere forskellige detaljer, som kan variere i produktionstid.

Derfor arbejder vi løbende med at holde os ajour på kapaciteten i produktionsflowet. Når vi sender en intern bestilling igennem vores system, er det stadig vigtigt for dig at kunne følge med i status i forhold til din egen planlægning. Og igen modtager du indenfor 24 timer fra din ordreafgivelse en bekræftelse, hvor du kan se at vi bekræfter de møbler vi har aftalt, samt den leveringstid vi forventer.

Dernæst modtager vi typisk en intern bekræftelse fra produktionen, hvorefter vi evt. kan korrigere leveringstiden ift. den oprindeligt anslåede.

Hvad koster det?

Vælger du at få dine varer leveret og monteret på stedet, er det oftest en fast takst på kr.: 395,- i Storkøbenhavn, næsten uanset mængden. Vi leverer over hele landet, til konkurrencedygtige priser og da vores møbler og montører er af høj kvalitet, vil du opleve at den måde vi håndterer dine varer på, er det slut med at købe billige kontormøbler for dyrt på en webshop. Når først du har prøvet at købe møblerne hos DC Kontormøbler A/S, fortryder du ikke dit valg.

Så vent ikke med at spørge os om den bedste håndtering af dine nye kontormøbler, køb løsningen hos DC Kontormøbler A/S og få en god, tryg oplevelse.


Gældende for køb i webshop: fri fragt

Når du køber kontormøbler i vores webshop, er fragten med i prisen.

Vi sørger for at dine nye møbler kommer frem til adressen og dernæst kan du fornøje dig med at samle vores kvalitetsmøbler, som du kan få glæde af i mange år fremover.

Husk at kontrollere indgangen til dine lokaler, om møblerne kan komme ind. Det er dig der har ansvaret for dette.

Du skal være opmærksom på at der ikke til alle møbler er udførlige samlevejledninger, men det meste giver sig selv, ligesom nogle møbler sendes delvist monterede.

Når du pakker dine nye møbler ud, om det er en god ergonomisk kontorstol eller et lille hæve sænke bord, så skal du være meget forsigtig og ligge møblerne eller møbeldelene ud på et blødt underlag, som eksempelvis et tæppe. Dermed beskytter du de flotte møbeloverflader, som mens du er ved at montere møblerne, nemt kan blive ridsede eller hakkede.

Det samme gælder naturligvis når du modtager dine nye flotte kontormøbler, at du starter med at kigge på den fremsendte vare, om emballagen er ubrudt og intakt. Hvis du er i tvivl om alt er i orden, har du al ret til at bede transportøren om at vente med at køre, indtil du har konstateret at alt er i orden. Det vil altid være nemmest i en evt. skadesituation, at sige du ikke vil modtage varerne, hvis du tydeligt kan se de er skadet. Husk samtidig også at vurdere, om det kun er emballagen der er beskadiget, dermed kan dine nye møbler stadig være helt i orden, som da vi pakkede dem ind på vores lager.

Vær også opmærksom på at nogle varer er meget udsatte for evt. påvirkning af vejret, da vi ikke kan garantere om emballagen kan modstå alle typer vejrsituationer. Ligeledes må du ikke i længere tid lade dine møbler stå udenfor eller i kolde omgivelser, da møblerne nemt kan tage skade eller ruste. Materialerne i dine nye kontormøbler er beregnet til indendørs brug og i opvarmede rum, ikke udendørs.

Det er i mange tilfælde muligt at tilkøbe indbæring, samt montering hvis du hellere vil have professionelle til at gøre det hele for dig. Det kan vi udføre efter tilbud, så du er klar over hvilke forhold der er gældende i din situation. Dermed kommer der ingen overraskelser, dét er tryghed !